piątek, 5 lipca 2013

Geometric madness

Geometryczne szorty to niewątpliwy hit tego sezonu. Opanowały cały rynek modowy i urzekły nie jedną miłośniczkę mody. Tak było też w moim przypadku. Kiedy zobaczyłam je na sklepowym wieszaku, od razu wiedziałam, że będą moje. Są uniwersalne- można je łączyć praktycznie ze wszystkim. Przez swój geometryczny kształt dodają stylizacji niebanalnego charakteru. Dobrze wyglądają z bluzą, jak również w eleganckim zestawieniu- z koszulą. Ja postawiłam na zdecydowane kolory i elegancję. Moje szorty połączyłam z chabrową koszulą. Myślę, że jest to idealny zestaw na letnie dni. A Wy co sądzicie o tej stylizacji?
Ściskam.













Fot: Monika Jankowska-Walczak

szorty/ shorts: Zara
koszula/ shirt: Zara
torebka/ bag: Mohito
buty/ shoes: Reserved

5 komentarzy: