poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Morskie opowieści

Ahoj wakacyjna przygodo!- takie słowa same cisną się na usta. Modne, marynarskie ubrania nierozerwalnie kojarzą nam się z nadmorskimi kurortami przepełnionymi słońcem i błogą beztroską. Biel, granat, czerwień to baza kolorów marynarskich ale także poziome paski-prosty i ponadczasowy wzór to nieodłączne elementy tego stylu. Jest on uniwersalny i ponadczasowy. Łączy w sobie cechy wakacyjnego luzu a także klasycznej elegancji. Wszystko zależy od nas jakie rzeczy ze sobą połączymy. Styl marynarski można śmiało rzec jest wszędobylski i doskonały na każdą okazję. Mnie również udzieliła się wakacyjna aura. Podczas nadmorskich wojaży postanowiłam połączyć pasiastą bluzkę z moimi ulubionymi szortami. Dodatkowo wybrałam słomiany kapelusz typu Panama z czerwono granatową wstążką i białe okulary. Myślę, że moja stylizacja doskonale oddaje wakacyjny klimat. A jak Wam podoba się moja kombinacja?
Ściskam.



















bluzka/ shirt: Zara
spodenki/ shorts: Zara
sandały / sandals: Athmosphere
okulary/ sunglasses: Reserved
torebka/ bag: Athmosphere


3 komentarze:

  1. świetnie <3 lubię taki marynarski styl :) zapraszam do nas na konkurs, w którym do wygrania jest bon zakupowy o wartości 100 oraz 80 $ w sklepie Persunmall ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdy szal na te spodenki odchodzi mozna smialo sie w nich pokazywac:D
    zestaw bardzo ciekawy, jak zwykle zreszta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam marynarski styl, świetnie wygladasz, szcególnie w nadmorskiej scenerii:)! dodałam Cię do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło jak odwiedzisz mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń