sobota, 13 kwietnia 2013

black&white

Hit sezonu? Myślę, że zgodzicie się ze mną w tej kwestii- trendem tego sezonu są paski. Odpowiednio dobrane wyszczuplają figurę,natomiast źle dobrane-w poziomie poszerzają, dodając zbędnych kilogramów. Są elementem nadającym charakteru naszej stylizacji. Warto mieć w szafie egzemplarz pasiastej koszuli lub legginsy w pionowe paski. Jest to można powiedzieć wzór trochę ponadczasowy, pasujący kobiecie w każdym wieku. Jeżeli jesteśmy szalone, można zaryzykować cały pasiasty look, natomiast nieco mniej odważne dziewczyny mogą wybrać czarno-biały strój, bez wariacji. Jedno jest pewne- każda z Was będzie wyglądała modnie! Ja dzisiaj prezentuję Wam mój pomysł na paski black&white. Luźną koszulę w paski zestawiłam z czarnymi leggisami, do tego założyłam czarny kapelusz
i czarne dodatki. Czerwona szminka na ustach dodaje pazura prostej stylizacji. Bardzo wygodny a zarazem kobiecy
i elegancki zestaw. Mam nadzieję, że Wam się podoba. 

Ściskam.




Fot: Monika Jankowska-Walczak

koszula/ shirt: Zara
spodnie/ trousers: Zara
zegarek/ watch: Michael Kors 5055
kapelusz/ hat: Atmosphere
buty/ shoes: allegro.pl
torebka/ bag: Zara

2 komentarze:

  1. Zostałam zarażona sympatią do paseczków :-) ślicznie wyglądasz, bardzo kobiecy make up :)) L.

    OdpowiedzUsuń