środa, 17 kwietnia 2013

Modowy minimalizm

Biała koszula to ciuch, który bezapelacyjnie powinien się znaleźć w każdej kobiecej szafie. Jest ponadczasowa i do tego  można ją łączyć praktycznie ze wszystkim. Mój dzisiejszy look jest zdecydowanie minimalistyczny, gdyż nie jestem fanką bardzo żywiołowych kreacji :) Białą koszulę z ćwiekowymi guziczkami połączyłam z bordowymi, woskowanymi rurkami i klasyczną, czarną ramoneską ze skóry. Buty na obcasie nie należą do moich ulubionych, aczkolwiek dzisiaj zrobiłam mały wyjątek. Po małym buszowaniu w szafie mojej mamy, znalazłam botki na obcasie ze złotymi elementami, które przypasowały do mojego dzisiejszego zestawu. 
Mam nadzieję, że wiosna zadomowiła się u nas na dobre, bo moje wiosenne ciuszki wyskakują z szafy, patrząc na mnie z niecierpliwością. Myślę, że już niedługo je zobaczycie:)
Ściskam.












Fot: Monika Jankowska- Walczak

ramoneska/ leather jacket: Zara
bluzka/ shirt: Mango
spodnie/ trousers: Zara
torebka/ bag: Magnetic
buty/ shoes: Stradivarius
zegarek/ watch: Michael Kors
bransoletki/ bracelets: Libellule


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz