czwartek, 9 maja 2013

Long is the new short

Maxi spódnice wracają do łask. Opanowały cały rynek modowy. Można je znaleźć na każdą porę roku. Wiosna, lato- lekkie, zwiewne, plisowane bądź gładkie. Natomiast jesienią i zimą dzianinowe. Każdy wariant jest dozwolony i całkiem fajnie się prezentuje. Zestawiamy je praktycznie ze wszystkim- z białym klasycznym
t-shirtem, swetrem lub elegancką bluzką. Co do butów również jest pełna dowolność. Baleriny, szpilki, trampki.Ja zdecydowałam się na lekkość i zwiewność. Plisowana spódnica wraz z kremową mgiełką i sandałkami to mój pomysł na dziś. Nie trzeba nic więcej dodawać. Spódnica maxi to kompromis wygody i kobiecości. 
Ściskam.













Fot: Monika Jankowska- Walczak

bluzka/ blouse: Atmosphere
spódnica/ maxi skirt: allegro.pl
torebka/ bag: Zara
sandały/ sandals: Atmosphere

2 komentarze:

  1. rewelacyjnie wyglądasz! świetna maxi!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się jak połączyłaś tę długą spódnicę z płaskimi sandałkami . Wyszło rewelacyjnie .

    wpadnij do mnie w wolnej chwili .

    OdpowiedzUsuń