poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Neon thoughts

Przed nami majówka, wreszcie trochę odpoczynku! Nie mogę się już doczekać- z chęcią naładuję swoje akumulatory po długiej zimie. Neonowy trend zdominował zarówno dzisiejszą modę jak i moją stylizację. Na sklepowych wieszakach dominują jaskrawe, fluorescencyjne kolory. Od bluzek po spodnie, buty i torebki- neony są wszędzie. Jeszcze do niedawna nie byłam zwolenniczką tego trendu, ale jakoś się przekonałam i nie żałuję. Może nie potrzeba zmieniać całej garderoby na neony, ale sweter czy torebka nigdy nie zaszkodzi :) Ostatnio również przekonałam się do spodni typu boyfriend jeans. Są bardzo wygodne i idealnie pasują na majowe wieczory z grillem w towarzystwie przyjaciół. 
Dzisiaj zestawiłam neonowy sweterek o luźnym kroju z jeansami boyfriend i zieloną parką. 
Prosta, casualowa stylizacja wcale nie musi być nudna! Życzę Wam słonecznej i udanej majówki!
 Ściskam.


















Fot: Monika Jankowska- Walczak


spodnie/ boyfriend jeans: Pull&Bear
sweter/ jumper: Zara
torebka/ bag: Zara
kurtka/ jacket: Bershka
buty/ shoes: allegro.pl

4 komentarze: