niedziela, 9 czerwca 2013

KENZO tiger sweatshirt

Oryginalne bluzy Kenzo w kolorze zieleni z nadrukiem tygrysa podbiły serca wielbicieli mody już pod koniec tamtego roku. Często na blogach pojawiają się tańsze alternatywne odpowiedniki. Mimo, że zielona wersja jest już opatrzona, to urzekła mnie i postanowiłam stać się jej posiadaczką. Ja swoją bluzę, która jest tylko imitacją słynnego projektu Kenzo na sezon jesień-zima, wynalazłam na aukcji allegro.pl. Cieszę się, że bez wydawania fortuny mam to czego oczekiwałam. Bluzę można łączyć praktycznie ze wszystkim. Najpopularniejsze połączenie można stworzyć z boyfriend'ami jak również skórzaną spódniczką czy spodenkami. Ja dzisiaj postawiłam na luźny i wiosenny look. Spodnie w kwiaty, sportowe trampki to moje połączenie.
Nie zbyt sztampowo, aczkolwiek mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Ściskam.








bluza/ blouse: allegro.pl
spodnie/ trousers: Reserved
buty/ shoes: Deichmann
torebka/ bag: Bershka

1 komentarz:

  1. super stylizacja. Uwielbiam spodnie w kwiatowe wzory :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń