niedziela, 30 czerwca 2013

Raspberry dream

Dawno mnie tu już nie było, ale cały czerwiec spedziłam pod znakiem nauki i sesji.
Na szczęście już koniec- przynajmniej do września. Teraz mogę chociaż  na chwilę oddać się błogiemu lenistwu, pomyśleć o sobie, a przede wszystkim nadrobić braki w blogowaniu. Uwielbiam ten czas. Moja dzisiejsza stylizacja nawiązuje do wakacji. Marynarski styl, na który dziś postawiłam modny jest chyba w każdym sezonie. Jak tylko przychodzi lato czy wiosna ulice zapełniają się granatowymi paskami, kotwicami i słomianymi kapeluszami.
Ja postanowiłam połączyć morze z malinowym chruśniakiem, ponieważ właśnie tak kojarzą mi się wakacje. Malinowa marynarka ożywia marynarki styl, dodając elegancji i szyku. Taki look pasuje zarówno na luźny wieczór z przyjaciółmi jak również komunię kuzynki. Jestem ciekawa jak Wam podoba się mój dzisiejszy pomysł.
Ściskam.


















Fot: Monika Jankowska- Walczak

marynarka/jacket: Zara
spodnie/ trousers: Zara
buty/ shoes: Reserved
torebka/ bag: Mohito
bluzka/ blouse: Zara




5 komentarzy:

  1. O kurcze.. cudowna stylizacja! ;) Kochana, oby wiecej takich polaczen, bo korzystnie w nich wygladasz! ;-) Zapraszam do mnie na nowy post, czekam na Twoja opinie ;* Pozdrawiam!

    Vanessa, http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba, podoba!

    żywe kolory + marynarski styl - ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?!
    Let me know?!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?hc_location=timeline

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny zestaw, widac, ze zadbalas o kazdy szczegol!
    bardzo podoba mi sie taki styl, do twarzy Ci w rozu :)

    OdpowiedzUsuń