poniedziałek, 14 października 2013

Hello Autumn!

Słonecznie, ciepło i pięknie- taka jesień może być cały czas. Po gorącym lecie czas wrócić do jesienno-zimowych klimatów. Dni są coraz krótsze, liście zaczynają zmieniać swoją barwę, a słońce nie zawsze rozpieszcza nas swoimi promieniami. To zapewne ostatni moment na włożenie cienkich balerinek i prochowca, więc postanowiłam go wykorzystać. Skórzane spodenki połączyłam z jeansową koszulą oraz ciemnozielonym sweterkiem. Torebka znanego projektanta Michaela Korsa, to absolutny hit w mojej szafie. Dostałam ją w prezencie urodzinowym od rodziców. Całość mojej stylizacji utrzymana jest w stonowanych kolorach. Mam nadzieję, że podoba się Wam  takie zestawienie :)
Ściskam.


















Fot: Monika Jankowska-Walczak


sweterek/sweater: Tommy Hilfiger
spodenki/shorts: Zara
koszula/shirt: Pull&Bear
torebka/bag: Michael Kors
okulary/sunglasses: Ray Ban
naszyjnik/necklace: Primark
trencz/jacket: Zara

9 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:)
    piękna torebka:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ostatnio podobne albo i te same spodenki w zarze, są świetne! Bardzo fajny look, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki są boskie, ślicznie wyglądasz kochana:)
    Pozdrawiam Serdeczne
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci w tym wydaniu :) Płaszczyk- cudny!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny płaszczyk, wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń