czwartek, 24 października 2013

Tartan print

Tartan to bezapelacyjnie najgorętszy trend tego sezonu. Można go spotkać na koszulach, butach, torebkach ale również spodniach czy płaszczach. Szkocka krata to klasyka. Kiedyś zestawiano ją najczęściej z białą koszulą, natomiast dziś projektanci stworzyli nową formę i niesztampowe tonacje kolorów. Jest to na pewno wszechstronny wzór. Tartan z jednej strony kojarzy nam się z subkulturą punków, z drugiej natomiast elegancko i kobieco. W zestawieniu z grubym swetrem i wysokimi kozakami- spódnica w szkocką kratę za kolano prezentuje się bardzo dostojnie i szlachetnie. Ja postawiłam na wygodną, flanelową koszulę w wydaniu codziennym. Skórzane spodnie nadają mojej stylizacji delikatnego pazura, a futrzana kamizelka świetnie wpisuje się w naszą jesienną aurę.
Nie ważne czy w parze ze skórzaną kurtką, jeansami czy spodenkami. Tartan to zdecydowanie must have tego sezonu!
Jestem ciekawa jak Wam się podoba moje zestawienie?
Ściskam.












Fot: Monika Jankowska-Walczak

koszula/shirt: Pull&Bear
spodnie/trousers: Zara
torba/ bag: Zara
buty/boots: Stradivarius
kamizelka/waistcoat: Zara


7 komentarzy:

  1. Ładna koszula i ta kratka.. eh Musze coś poszukac dla siebie;)

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi sie ta propozycja :) swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw ! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezależnie od ilości słów na temat szkockiej kratki, Ty wyglądasz świetnie i taka koszula jest obiektem pozazdroszczenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku cudowny blog . *-*
    mam pytanie . co robisz z nieużywanymi już ciuchami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeprasza, że dopiero teraz odpisuję, ale wcześniej nie widziałam tego postu. Używane ciuchy czasami sprzedaję, a czasami oddaję ;)

      Usuń