wtorek, 19 listopada 2013

Street trend

Każda z nas ma na pewno w szafie przynajmniej jeden dres. Do tej pory kojarzony był wyłącznie jako strój na siłownie, fitness czy poranny jogging. Nic bardziej mylnego. W tym sezonie projektanci mody dali zielone światło super wygodnym, luźnym dresom. Ja również postanowiłam poddać się temu trendowi. Moja wersja to szare dresy połączone z dopasowaną bluzką i pikowaną kurtką.
W dresie przez miasto? Czemu nie!
A co Wy myślicie na ten temat?
Ściskam.














Fot:Monika Jankowska-Walczak

dresy/ Sweatpants: Bershka
bluzka/ shirt: Stradivarius
kurtka/jacket: Zara
torebka/ bag: Zara

9 komentarzy:

  1. Zestaw jest taki, że nie ma się do czego przyczepić. Wyszło fantastycznie, niby nic, a całość ma w sobie to coś ;)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja. torebka jest naprawdę bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torba, jak i cały strój !
    Pozdrawiam, www.modefriends.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie stylizację, wygoda przede wszystkim . Super wyglądasz zakochałam się w Twojej torbie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OGOLNIE WSZYSTKO MI SIE PODOBA
    POCZAWSZY OD KURTKI A SKONCZYWSZY NA DODATKACH
    SWIETNE POLACZENIE!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję wszystkim za miłe komentarze! :)

    OdpowiedzUsuń