środa, 30 października 2013

Lady in red

Po pięknym lecie, pełnym pastelowych kolorów przyszedł czas na zmianę. Wraz z jesienią przywitały nas zdecydowane, bardziej stonowane kolory. Ja niewątpliwie w tym sezonie stawiam na klasykę. Moim zdaniem czerwona sukienka powinna być w każdej kobiecej szafie niezależnie od fasonu czy długości. Ten kolor idealnie sprawdza się w ciągu dnia, jak również szykownie wypada w wersji wieczorowej. Elegancki, szykowny i wyrafinowany. Nie potrzeba żadnych specjalnych dodatków, gdyż czerwień broni się sama i nie wymaga spektakularnych ozdobników. Ja dzisiaj postawiłam na wieczorową wersję. Czerwoną sukienkę połączyłam z czarnymi kryjącymi rajstopami i czarną ramoneską. Lakierowana kopertówka i szpilki świetnie nadają się na imprezę w klubie jak również na wyjście do teatru. Ciekawa jestem Waszych opinii!
Ściskam.
















Fot: Monika Jankowska-Walczak


sukienka/ dress: Zara 
 ramoneska/ leather jacket: Zara 
szpilki/ High heels: Kari 
kopertówka/ clutch : Primark





11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się to połączenie czerwieni i czerni. Super wyglądasz. Bardzo fajne dodatki - buty i torebka bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna ta sukienka, tylko bardzo krótka, ale do krytych rajstop wygląda idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to obecna kolekcja ?:) Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, pasuje Ci czerwień.
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie, A

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sukienka :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń