środa, 24 kwietnia 2013

Pastelowy zawrót głowy

Wata cukrowa, lody o smaku cytrynowym, truskawkowy sorbet to nieodłączne elementy mojego dzieciństwa.
Tak też właśnie kojarzą mi się pastele. Dzisiaj postanowiłam się cofnąć do tych błogich czasów i moją stylizację zdominowały pudrowe kolory oraz kwiaty. Kurtka z motywem floral to moje nowe cacko. Jak tylko ją zobaczyłam na sklepowym wieszaku, od razu wiedziałam, że będzie moja. Pasuje zarówno do jeansów jak również eleganckiej spódniczki. Jasne kolory dobrze komponują się z europejską urodą. Ożywiają ją i delikatnie podkreślają. Mój zestaw jest typowo dziewczęcy- miętowa spódniczka razem z jasną jeansową koszulą i kurtką w kwiatki to niewątpliwie powiew wiosennej świeżości.

 Ściskam.








am.

Fot: Monika Jankowska- Walczak


kurtka/ jacket: Pull&Bear
koszula/ shirt: New Look
spódnica/ skirt: allegro.pl
buty/ shoes: River Island
torebka/ bag: Zara
bransoletki/ bracelets: Libellule



1 komentarz: